Κίνηση

Κίνηση

ΚΙΝΗΣΗ

1. Αυστραλιανός Κύκλος
Ένας παίχτης στέκεται στο μέσο ενός κύκλου κρατώντας μια μπάλα του τένις και προσπαθεί να την πετάξει σε κάποιον που θα τη ρίξει. Ταυτόχρονα, μια μπάλα περνάει από χέρι σε χέρι ανάμεσα σ'αυτούς που βρίσκονται στον κύκλο. Ο παίχτης στο κέντρο μπορεί να την πετάξει σε οποιονδήποτε, αλλά συνήθως επιλέγει αυτόν που πρόκειται να πάρει τη μπάλα. Αν μια από τις δύο μπάλες πέσει, αυτός που την έριξε μπαίνει στο κέντρο του κύκλου.

2. Καυτή Πατάτα
Όλοι οι παίχτες σχηματίζουν κύκλο εκτός από έναν και γυρνάνε μια μπάλα από χέρι σε χέρι. Αυτός που είναι έξω από τον κύκλο ξαφνικά φωνάζει στοπ και όποιος έχει τη μπάλα στα χέρια του χάνει και πρέπει να βγει από τον κύκλο. Ο τελευταίος που θα μείνει είναι αυτός που θα φωνάζει στοπ στο επόμενο παιχνίδι.

3. Γάτα και Ποντίκι
Η ομάδα σχηματίζει 4-5 οριζόντιες σειρές και πιάνουν τα χέρια. Ένας είναι η γάτα κι ένας άλλος το ποντίκι και η γάτα τον κυνηγάει πάνω κάτω στις γραμμές. Όταν ο αρχηγός σφυρίξει, οι σειρές γυρνάνε από οριζόντιες σε κάθετες και πιάνουν πάλι τα χέρια τους. Όταν ξανασφυρίξει, γυρνάνε ξανά. Όταν η γάτα πιάσει το ποντίκι, αλλάζουν.


4. Σάντουιτς
Αυτό το παιχνίδι είναι για 4 ή περισσότερους παίχτες και παίζεται σε ανοιχτό χώρο.
Είναι πολύ ωραίο για κατασκήνωση.
Παίζουμε σε ομάδες και κάθε ομάδα παίρνει μία μπάλα. Χωριζόμαστε σε ζευγάρια Κάθονται κάτω, πλάτη με πλάτη με το ζευγάρι τους και βάζουν τη μπάλα ανάμεσα στις πλάτες τους. Πιάνονται αγκαζέ, σηκώνονται και τρέχουν ως το προκαθορισμένο σημείο και πίσω. Αν τους πέσει η μπάλα, αρχίζουν απ' την αρχή. Κερδίζει η ομάδα που θα τερματίσει πρώτη.

5. Σκυταλοδρομία Αστέρι Ονδούρας
Φτιάχνουμε ισάριθμες ομάδες 4-6 ατόμων (3-4 ομάδες είναι καλά). Στέκονται ο ένας πίσω από τον άλλο κοιτάζοντας στο κέντρο (σχηματίζοντας ένα αστέρι) με τα πόδια και τα χέρια ανοιχτά. Στο κέντρο του αστεριού υπάρχει μια μπάλα. Όταν ο αρχηγός σφυρίξει, ο τελευταίος της κάθε γραμμής τρέχει γύρω από τον κύκλο και, μόλις ξαναφτάσει στην ομάδα του, περνάει κάτω από τα πόδια όλων και προσπαθεί να πάρει τη μπάλα απ' το κέντρο. Ο πρώτος που θα την πάρει, κερδίζει ένα βαθμό για την ομάδα του. Αυτός που έτρεχε μπαίνει πρώτος στη σειρά και το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να παίξουν όλοι. Κερδίζει η ομάδα με τους περισσότερους βαθμούς.

6. Σκυταλοδρομία οδηγών
Χωριζόμαστε σε ομάδες. Χρησιμοποιούμε ένα πιάτο μιας χρήσης για τιμόνι και γράφουμε επάνω τη μάρκα ενός αυτοκινήτου.
Ο καθένας έχει έναν αριθμό στην ομάδα και πρέπει να τον θυμάται, καθώς, κάθε αριθμός κάνει κάτι διαφορετικό.


Νο 1: Νευρικός Οδηγός - 3 βήματα μπροστά, 1 πίσω
Νο 2: Σπασμένο Τιμόνι - κάνει ζιγκ-ζαγκ
Νο 3: Χαλασμένη Μπαταρία - τον σπρώχνει το Νο 4
Νο 4: Σπρώχνει το Νο 3
Νο 5: Σκασμένο Λάστιχο - σέρνει το ένα πόδι
Νο 6: Όπισθεν - τρέχει ανάποδα
Νο 7: Έφηβος Οδηγός - τρέχει όσο πιο γρήγορα μπορεί

Κλασσική σκυταλοδρομία όπου ο ένας δίνει το τιμόνι στον άλλο για να τρέξει. Μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε κινήσεις ανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων.

7. Κυνηγητό: Καμήλα
Για να μην τους πιάσει αυτός που κυνηγάει, περνάει το χέρι του κάτω από το πόδι του και πιάνει τη μύτη του. (Παραλλαγή: Πιάνονται ανά δύο και κάθονται κάτω.)

 8.  Σκυταλοδρομία: Με μπάλα
Περνάνε χτυπώντας τη μπάλα ανάμεσα από τα πουλιά. Μόλις φτάσουν στο τέλος της σειράς πετάνε τη μπάλα μπροστά και ξεκινάει ο επόμενος.

 9. Παιχνίδι ταχύτητας: Οι αριθμοί
Τα παιδιά σε κύκλο. Κάθε παιδί έχει έναν αριθμό. Το Φωτεινό Αστέρι διηγείται μια ιστορία με αριθμούς. Όταν ένα παιδί ακούσει τον αριθμό του, χτυπά τα χέρια του. Αν ξεχάσει χάνει έναν βαθμό.

 10. Παιχνίδι γυμναστικής: Η κάμπια
Τα παιδιά σε σειρές. Το κάθε παιδί πιάνει τους αστραγάλους του μπροστινού του. Ποια κάμπια θα φτάσει πρώτη;;

 11. Κυνηγητό: Το σκουφί
Τα παιδιά σε κύκλο. Ένα παιδί φοράει σκουφί. Μόλις ακουστεί μουσική το σκουφί περνάει από κεφάλι σε κεφάλι. Μόλις σταματήσει η μουσική το παιδί με το σκουφί, κυνηγάει τα άλλα. Όποιο πιάσει παίρνει το σκουφί και ξεκινάει πάλι το παιχνίδι.

12. Παιχνίδι αντίληψης: Σήματα τροχαίας
Τα παιδιά κινούνται στον χώρο. Όταν ακούσουν «κόκκινο» τα παιδιά, όπου κι αν είναι μένουν ακίνητα. Όταν ακούσουν «πράσινο» τρέχουν, πηδούν, φωνάζουν.